10/06/2015 - Φ.Ε.Κ. 1021/Β'/03-06-2015

    Αθήνα, 10/06/2015

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ  

     

    Σας ενημερώνουμε ότι στις 14 Μαΐου 2015, ο Υπουργός Υγείας κ. Παν. Κουρουμπλής υπέγραψε Υπουργική Απόφαση με την οποία καταργεί την παράγραφο της Υπουργικής Απόφασης του προηγούμενου Υπουργού Μ. Βορίδη, η οποία επέτρεπε στους παρόχους να εισπράττουν επιπλέον συμμετοχές από τους ασφαλισμένους για περιπτώσεις εξετάσεων υψηλής καινοτομίας, όπως ψηφιοποιημένες ακτινογραφίες, ψηφιοποιημένες μαστογραφίες.
       Η απόφαση αυτή δημοσιεύτηκε στο Φ.Ε.Κ. 1021/Β’/ 03-06-2015 το οποίο και σας επισυνάπτουμε, προς ενημέρωση σας.

     

    Φ.Ε.Κ. 1021/Β’/03-06-2015 (Μορφή pdf)
        
        Ο Πρόεδρος                                  Ο Γεν. Γραμματέας
    Δρ Γεώργιος Βουγιούκας                         Ιωάννης Καραμηνάς
    Ιατρός Ακτινολόγος                                  Βιοχημικός

    09/06/2015 - ΠΟΛ 1113 / 02.06.2015

    Αθήνα, 9/6/2015
    Αρ. Πρωτ. : 35
      

        Προς: Την Γ.Γ. Δημοσίων Εσόδων,
        Κα Σαββαϊδου

    ΘΕΜΑ: ΠΟΛ 1113/2.6.2015  

       Αξιότιμη κα Σαββαϊδου,  

       Eξ αφορμής της δημοσίευσης της ΠΟΛ.1113/2.6.2015: Κοινοποίηση των διατάξεων των άρθρων 22, 22Α και 23 του ν. 4172/2013 (ΦΕΚ 167Α'), που υπογράφετε και δεδομένου ότι οι ισολογισμοί των περισσοτέρων εταιρειών μελών μας βρίσκονται ήδη στο τελικό στάδιο της κατάρτισης, ενώ πολλοί άλλοι έχουν ήδη δημοσιευτεί, θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας το πρόβλημα που δημιουργεί η αντιφατική στάση της φορολογικής διοίκησης, να θέσουμε ερωτήματα διαχείρισης των προβλημάτων που δημιουργεί καθώς και να σας παρακαλέσουμε να διορθώσετε τις αβλεψίες.
       Εν προκειμένω και σχετικά με το αντικείμενο των εκπτώσεων που αναζητά ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. κατ' εφαρμογή του μηχανισμού αυτόματης επιστροφής δαπανών (claw back) και του κλιμακούμενου ποσοστού έκπτωσης (rebate) με βάση τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 5 του άρθρου 100 του ν.4172/2013, σας γνωρίζουμε ότι θεωρούσαμε πως το ζήτημα είχε αντιμετωπισθεί ικανοποιητικά με την ΠΟΛ 1191/12.8.2014 «Φορολογική μεταχείριση των ποσών επιστροφής κατ' εφαρμογή του μηχανισμού αυτόματης επιστροφής (claw back) και του κλιμακούμενου ποσοστού επί των οφειλών του Ε.Ο.Π.Υ.Υ (rebate), από τους συμβεβλημένους ιδιώτες παρόχους υπηρεσιών υγείας, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 100 του ν. 4172/2013», η οποία προέβλεπε ότι: «7. Ενόψει των ανωτέρω, όταν τα παραπάνω ποσά επιστροφής κατ' εφαρμογή των παραγράφων 1 και 5 του άρθρου 100 του ν.4172/2013 μπορούν να προβλεφθούν στη χρήση που αφορούν, βαρύνουν τη χρήση αυτή, διαφορετικά θα μειώσουν τα ακαθάριστα έσοδα της χρήσης εντός της οποίας εκκαθαρίζονται και εκδίδονται τα σχετικά στοιχεία».
       Η ΠΟΛ 1191/12.08.2014 υπήρξε και η βάση επί της οποίας καταρτίστηκαν και οι ισολογισμοί του έτους 2014 από τα μέλη μας. Η δε σχετική αντιμετώπιση κρίνεται ως ικανοποιητική διότι, όπως γνωρίζετε, τα μέλη μας αμφισβητούν την νομιμότητα και συνταγματικότητα των ανωτέρω «επιστροφών» και έχουν προσφύγει στα αρμόδια δικαστήρια απ’ όπου αναμένονται οι σχετικές αποφάσεις.
        Η ανωτέρω ΠΟΛ επίσης κάλυπτε και την περίπτωση του έτους 2014, όπου άλλαξε (και πάλι) το σύστημα των επιστροφών και αντί για το μέτρο του claw back εφαρμόστηκε το σύστημα του plafond (Απόφαση Υπουργού Υγείας υπ’ αριθμ. Υ9/οικ. 70521/14.8.2014 (ΦΕΚ 2243 /τ. Β’ / 18-08-2014) «Βραχυπρόθεσμα και Μακροπρόθεσμα Μέτρα Ελέγχου της Συνταγογράφησης και Εκτέλεσης Εργαστηριακών Εξετάσεων»).
       Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την (αναίτια κατά την γνώμη μας) τροποποίηση της φορολογικής αντιμετώπισης των ποσών αυτών με την ανωτέρω ΠΟΛ.1113/2.6.2015, η οποία προβλέπει – για την φορολογική περίοδο από 1.1.2014, αναδρομικά, ότι «vii) Όσον αφορά στα ποσά εκπτώσεων που χορηγούνται από τους συμβεβλημένους ιδιώτες παρόχους υπηρεσιών υγείας προς τον ΕΟΠΥΥ κατ' εφαρμογή του μηχανισμού αυτόματης πληρωμής (claw back) και του κλιμακούμενου ποσοστού επί των ποσοστών του ΕΟΠΥΥ (rebate) με βάση τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 5 του άρθρου 100 του ν.4172/2013, αυτά μειώνουν τα ακαθάριστα έσοδα του έτους εντός του οποίου εκκαθαρίζονται και εκδίδονται τα σχετικά στοιχεία».
       Η σχετική αυτή πρόβλεψη είναι άστοχη και λανθασμένη κατά την γνώμη μας. Κατά πρώτον, εκδίδεται πολύ αργά και προκαλεί τεράστια προβλήματα στους παρόχους πολλοί εκ των οποίων έχουν ήδη δημοσιεύσει ισολογισμούς, ενώ όλοι οι υπόλοιποι είναι στο τελικό στάδιο της σύνταξής των. Επιπλέον, αναφέρεται σε δύο προϋποθέσεις «εντός του έτους εντός του οποίου εκκαθαρίζονται και εκδίδονται τα σχετικά στοιχεία».
       Όπως πρέπει να γνωρίζετε, ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. αρνείται να προβεί σε εκκαθάριση των απαιτήσεων των παρόχων υγείας και όπου το κάνει, αυτό γίνεται με την χρήση ιδιωτικών ελεγκτικών εταιρειών (για παλαιές χρήσεις), όπου και πάλι η νομιμότητα των πορισμάτων τους αμφισβητείται. Συνεπώς, είναι πρακτικά αδύνατον να υπάρξει «εκκαθάριση» των απαιτήσεών μας και των ποσών «επιστροφής» εντός της ίδιας χρήσης.
       Επιπλέον, ακόμα και όταν ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. προβαίνει σε συμψηφισμούς, αυτοί οι συμψηφισμοί δεν γίνονται επί εκκαθαρισμένων απαιτήσεων κατά την ρητή πρόβλεψη του νόμου. Η § 5 εδάφιο 2 της Αποφάσεως του Υπουργού Υγείας Υ9/οικ.39255 (ΦΕΚ 1202/Β’/12-05-2014) «Αντικατάσταση της υπ. αριθ. οικ. 77307/22-08-2013 απόφασης του Υπουργού Υγείας (ΦΕΚ 1789/Β’/2013) «Μηχανισμός αυτόματων επιστροφών («claw back») έτους 2013 δαπανών νοσηλείας, διαγνωστικών εξετάσεων και φυσικοθεραπείας» προβλέπει συμψηφισμό σε δύο στάδια, έναν αρχικό επί των υποβολών και έναν οριστικό και τελικό επί εκκαθαρισμένων οφειλών του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. Εκκαθάριση δεν προβλέπεται να γίνει στο σύντομο χρονικό ορίζοντα και οπωσδήποτε όχι εντός της χρήσης. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί και η επιπλέον απαίτηση της ανωτέρω πρόσφατης ΠΟΛ που εκδώσατε, δηλαδή η έκδοση του σχετικού παραστατικού.
      Για τα ποσά του Claw back και Rebate του 2013 ο ΕΟΠΥΥ τον Μάιο του 2014 απέστειλε ενημερωτικά σημειώματα συμψηφισμού των οφειλών του με τα ποσά που αφορούν τόσο το Claw back όσο και το rebate του 2013 χωρίς παράλληλα να ζητήσει την έκδοση πιστωτικού τιμολογίου. Παράλληλα το Δεκέμβριο του 2014 ενημέρωσε τους ιδιώτες παρόχους με το ατομικό πλαφόν του κάθε παρόχου για το 2014. Συνεπώς ο κάθε πάροχος μπορεί να προβλέψει τα ποσά του Claw Back και του rebate για το 2014.
      Σύμφωνα με την ΠΟΛ 1191 /12.08.2014 μας δίνεται η δυνατότητα να αναγνωρίσουμε και να μειώσουμε τα ακαθάριστα έσοδα του 2014  με τα ποσά του claw back και Rebate τόσο του 2013 όσο και του 2014. Ενώ σύμφωνα με την ΠΟΛ 1113/2.6.2015 δεν μπορούν  να αναγνωριστούν  για έκπτωση τα ποσά του Claw back και Rebate ούτε του 2013 ούτε του 2014 καθώς προαπαιτούμενο για την αναγνώριση είναι η έκδοση σχετικών στοιχείων.
       Όπως καταλαβαίνετε η πρόσφατη ΠΟΛ δημιουργεί τεράστια προβλήματα και παρακαλούμε θερμά για την απόσυρσή της.
       Εάν δεν προβείτε στην άμεση απόσυρσή της, τότε θέτουμε υπόψη σας τα εξής ερωτήματα:
       1. Θα θέλαμε να μας διευκρινίσετε με ποιον από τους δυο τρόπους θα πρέπει να χειριστούμε λογιστικά και φορολογικά  τα ποσά του  claw back και rebate τόσο για το 2013 όσο και για το 2014.
       2. Δεδομένου ότι η χρήση 2014 έχει ήδη κλείσει, πώς θα μπορέσουν οι πάροχοι, που είχαν σχηματίσει προβλέψεις, να εκδώσουν τα σχετικά παραστατικά που αναφέρει η νεότερη ΠΟΛ – με αναδρομική ισχύ;
       3. Ποια ποσά θεωρούνται «εκκαθαρισμένα» για τους σκοπούς της ΠΟΛ; Τα ποσά που προκύπτουν από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. βάση των χορηγηθέντων βεβαιώσεων φόρου; Βάση των στοιχείων των σημειωμάτων επιστροφών που μας έχουν αποσταλεί και αναφέρουν ότι τα ποσά θα επανυπολογιστούν; Βάση των στοιχείων που προκύπτουν από τα δικά μας λογιστικά συστήματα;
       4. Με βάση ποια – από τα ανωτέρω- και δεδομένης της αδυναμίας εκκαθαρίσεως των οφειλών εντός του αυτού οικονομικού έτους, θα εκδοθούν τα πιστωτικά τιμολόγια;
       5. Πώς θα αντιμετωπιστεί η εισαγωγή του συστήματος plafond για το έτος 2014;   Σας παρακαλούμε θερμά για τις ενέργειές σας.
       

    Ο Πρόεδρος                                  Ο Γεν. Γραμματέας
    Δρ Γεώργιος Βουγιούκας                         Ιωάννης Καραμηνάς
    Ιατρός Ακτινολόγος                                  Βιοχημικός

    09/06/2015 - "Η καμπάνα χτυπάει για όλους" και ¨Στο εσωτερικό το κυρίως μέτωπο¨

    Αθήνα, 09/06/2015


    ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ  

     

       Επειδή οι στιγμές είναι εξαιρετικά κρίσιμες για όλους τους Έλληνες και η χώρα από την μία ημέρα στην άλλη μπορεί να εισέλθει σε ανεξέλεγκτες και τραγικές καταστάσεις, αναδημοσιεύουμε από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής 07/06/2015 το κύριο άρθρο της εφημερίδος με τίτλο « Η καμπάνα χτυπάει για όλους » και το άρθρο του Χρ. Γιανναρά με τίτλο « Στο εσωτερικό το κυρίως μέτωπο », μήπως αφυπνιστούμε και αντιληφθούμε ότι ο ¨ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ¨ πλησιάζει πολύ επικίνδυνα στο παγόβουνο. Εάν βυθιστεί η χώρα, θα βυθιστούμε όλοι μαζί και οι μεγαλύτερες ευθύνες θα ανήκουν στην σημερινή Κυβέρνηση.

     

    Η καμπάνα χτυπάει για όλους


       Η Ελλάδα βρίσκεται, για μια ακόμη φορά, στο χείλος της αβύσσου. Η ανευθυνότητα περισσεύει.

       Ο πρωθυπουργός έχασε πολύτιμο χρόνο, χωρίς κανένα λόγο και κανένα κέρδος για τον τόπο. Δοκίμασε τις πρωτότυπες διαπραγματευτικές τακτικές αυτοσχέδιων μάγων και κατέληξε σε μία πρόταση, που είναι χειρότερη από εκείνη που είχε μπροστά του ο κ. Σαμαράς στα τέλη του 2014. Εχει χάσει τον έλεγχο του κόμματός του, στο οποίο κυριαρχούν ακραίες φωνές που θέλουν τη ρήξη και τη δραχμή.

       Η Ν.Δ. αδικεί τον εαυτό της, με την αμηχανία και τον αναιμικό της αντιπολιτευτικό ρόλο. Θα πληγεί, δε, καίρια αν ξαναπροσχωρήσει σε παρωχημένη ρητορική για να ψαρέψει, δήθεν, ψηφοφόρους. Δεν είναι αυτός ο ιστορικός της ρόλος. Κράτησε τη χώρα όρθια δύο χρόνια και τώρα οφείλει να βάλει πλάτη για να μην επέλθει η καταστροφή.

       Οσο για τους δανειστές, συνεχίζουν να κάνουν τραγικά λάθη. Δεν μπορεί να μην καταλαβαίνουν ότι κανείς δεν μπορεί, δεν έχει το δικαίωμα, να περικόψει άλλο τις χαμηλές συντάξεις στην Ελλάδα σήμερα. Οι «ιέρακες» της Ευρωζώνης έχουν αποφασίσει ότι πρέπει είτε να την εγκαταλείψουμε είτε να παραμείνουμε σε αυτήν διασωληνωμένοι, σε κώμα.

       Ολοι τραβούν το σχοινί. Αν κοπεί, τον λογαριασμό θα τον πληρώσουν οι Ελληνες που είναι ευάλωτοι• αυτοί που πλήρωσαν ακριβά την κρίση. Τα κρατικοδίαιτα παράσιτα που παριστάνουν τους επιχειρηματίες, οι βολεμένοι του κομματικού σωλήνα θα βρουν τις άκρες τους. Οι υπόλοιποι θα υποφέρουν.

       Είναι ώρα για λύση. Ωρα για αποφάσεις ευθύνης. Αν ο κ. Τσίπρας δεν μπορεί να διαχειρισθεί τους συντρόφους του και το μπλοκ της ρήξης και της τρέλας, ας αναζητήσει άλλες λύσεις που θα κρατήσουν τη χώρα όρθια. Με το κόμμα και την κυβέρνηση, πάντως, που έχει μαζί του σήμερα, η Ελλάδα δεν θα πάει πουθενά. Χρειαζόμαστε μία έντιμη λύση με τους εταίρους και δανειστές. Επρεπε η συμφωνία να είχε τελειώσει χθες, πριν λιώσει το τελευταίο κύτταρο παραγωγικού ιστού της χώρας.

       Οι εταίροι πρέπει να κάνουν πίσω στις παράλογες απαιτήσεις τους, τώρα. Εμείς να συνεννοηθούμε μεταξύ μας. Ο τόπος χρειάζεται την εθνική συνεννόηση και μια κυβέρνηση αντάξια των περιστάσεων.

       Η καμπάνα, κ. Τσίπρα, χτυπάει για όλους. Σήμερα, όμως, χτυπάει πρωτίστως για εμάς τους Ελληνες. Αν δεν την ακούσετε, και δεν την ακούσουμε κι εμείς όλοι, θα είστε υπόλογος στην Ιστορία για όσα θα ακολουθήσουν. Οπως και όσοι σιώπησαν ή αδράνησαν καθώς η χώρα όδευε σε μια μεγάλη ήττα.

     

       Στο εσωτερικό το κυρίως μέτωπο – Χρ. Γιανναράς


       Το σενάριο της χρεοκοπίας το συνόψισε ο Κώστας Καλλίτσης στην «Κ» της περασμένης Κυριακής (31.5.2015): «Αν δεν πληρωθεί μια δόση στο ΔΝΤ, όλο το χρέος της χώρας (περίπου 320 δισ. ευρώ) μπορεί να κηρυχθεί απαιτητό από τους δανειστές... Η οικονομική δραστηριότητα θα παγώσει πλήρως... ουδείς θα πληρώνει οποιαδήποτε υποχρέωσή του (από δόση έως μισθό), τα δημόσια έσοδα θα μηδενιστούν... Είναι βεβαία η επιβολή capital controls: Για να μην ερημώσει η χώρα και οι Τράπεζες από κεφάλαια, ο πρωθυπουργός κ. Τσίπρας θα υπογράψει Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που θα βάλει φραγμούς στην κίνηση κεφαλαίων και στην ανάληψη καταθέσεων. Οι εισαγωγές (σε μια κατεξοχήν εισαγωγική χώρα) θα κοπούν, ως εκ τούτου και μέρος της παραγωγής θα σταματήσει λόγω έλλειψης πρώτων υλών, οι εξαγωγές θα συρρικνωθούν. Χιλιάδες θέσεις εργασίας θα καταστραφούν. Εκτεταμένες ελλείψεις σε κρίσιμα αγαθά (φάρμακα, ενέργεια κ.ά.) θα σημειωθούν. Θα επιβληθεί όριο ανάληψης στις καταθέσεις, π.χ. 50 ή 70 ευρώ/μέρα, και στον μισθό που θα (αν) καταβάλλεται μέσω Τραπέζης».

       Τα υπόλοιπα τα φαντάζεται κανείς ρεαλιστικότατα: Κλίμα πανικού, οι κουκουλοφόροι στους δρόμους μαζί με χιλιάδες λαθρομετανάστες. Λεηλασίες καταστημάτων, υπεραγορών, Τραπεζών, ληστείες και μαχαιρώματα καταμεσής του δρόμου, άκριτες εκδικητικές σφαγές, λιντσαρίσματα, εξαφάνιση της αστυνομίας, ερήμωση των νοσοκομείων, ακινησία των μέσων μεταφοράς. Το κράτος στην Ελλάδα (η δημοσιοϋπαλληλία) λειτουργεί πια μόνο επειδή υπάρχει μισθός – χρόνια τώρα έχει ολοκληρωτικά αποσβεσθεί κάθε ίχνος συνείδησης «δημόσιου λειτουργού», κοινωνικής προσφοράς.

       Πιθανολογώντας το μάλλον αναπότρεπτο μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε τα συντελεσμένα που επιμένουμε να παραβλέπουμε: Τα τελευταία σαράντα χρόνια κυριάρχησε ολοκληρωτικά και αυτονόητα η «προοδευτική» αντίληψη ότι ο διορισμένος από το κόμμα στο Δημόσιο έχει ανταλλάξει την ψήφο του και την κομματική του στράτευση με την ισόβια σίτισή του από το κράτος, χωρίς άλλη παραμικρή υποχρέωση απέναντι στην κοινωνία. Ακριτα, ρουσφετολογικά διορισμένος και χωρίς να έχει αξιολογηθεί ποτέ η δουλειά του, ο κρατικός υπάλληλος δεν αισθάνεται συντελεστής της κρατικής λειτουργίας: η υπαλληλική του ιδιότητα είναι απλώς το πρόσχημα για να εξαγοράζεται η ψήφος του, ισοβίως, από κάποιο κόμμα ή πολιτευτή. Αν σταματήσει ο μισθός, τελειώνει και η σχέση του με τα κοινά.

       Μπροστά στον εφιάλτη της επερχόμενης ή ενδεχόμενης καταστροφής ο Αλέξης Τσίπρας έχει ένα και μοναδικό δίλημμα: Ή να χρησιμοποιήσει τη μοιραία απειλή του υπέρογκου, τερατώδους χρέους και τις απαιτήσεις των δανειστών σαν μοχλό για να αλλάξει ριζικά τους όρους λειτουργίας του κράτους ή να συνεχίσει τον μικρονοϊκό αριβισμό των προκατόχων του. Ακόμα και ένας βραδύνους ή μωρόπιστος (αλλά απεξαρτημένος από το κομματικό αφιόνι) μπορεί, σήμερα πια, να καταλάβει ότι κάθε συμβιβασμός είναι θανάσιμος: Δεν γίνεται να συνδυαστούν, να συνυπάρξουν, το πελατειακό κράτος, ο αχαλίνωτος αντικοινωνικός συνδικαλισμός, η «προοδευτική» αναξιοκρατία (δικτατορία της ισοπέδωσης) με την οικονομική ανάκαμψη, την κοινωνική δικαιοσύνη, την ποιότητα της ζωής, την εθνική ανεξαρτησία.

       Οι προϋποθέσεις της καταστροφής είναι συντελεσμένες, απαρτισμένες. Αν τα διεθνή συμφέροντα συντηρούν με σταγονόμετρο ελεημοσυνών την επιβράδυνση της «τεχνικής» χρεοκοπίας, αυτό δεν σημαίνει τίποτε το παρήγορο για την προγραμμένη χώρα μας. Ούτε τα παιδιακίσια καμώματα λεονταρισμών του Παναγιώτη Λαφαζάνη, η αφ’ υψηλού ναρκισσιστική ψυχραιμία του Ιωάννη Βαρουφάκη ή τα τραμπουκικά παραληρήματα τηλεοπτικών αστέρων του ΣΥΡΙΖΑ μπορούν να αναχαιτίσουν τον επερχόμενο εφιάλτη, την αμεσότητα της θανατερής απειλής.

       Οι δανειστές απαιτούν ποσοτική σμίκρυνση του κράτους, αδιάκριτες απολύσεις, κούρεμα μισθών. Σαφώς κοντόφθαλμη η λογική τους, προσπάθεια να θεραπευτεί ο καρκίνος με ασπιρίνες. Το δικό μας πρόβλημα είναι: να πάψει ο διορισμός στο Δημόσιο να σημαίνει χαριστική σίτιση στο πρυτανείο διά βίου, η δημοσιοϋπαλληλία να γίνει στίβος καριέρας για τα πιο δημιουργικά μυαλά. Αυτή την εξαιρετικής κοινωνικής δυναμικής στόχευση δεν την διανοήθηκε ποτέ ο λαϊκισμός της κομματοκρατίας – ούτε ο ολετήριος πρασινογάλαζος ούτε ο αριστερόσχημος ιδεοληπτικός.

       Ακόμα κι αν ο επαπειλούμενος εφιάλτης είναι προδιαγεγραμμένος, πραγμάτωση του σεναρίου που είχε καταγγείλει η Νάομι Κλάιν (αν οι «Αγορές» χρειάζονται και την Ελλάδα, μαζί με τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, σε κατάσταση μόνιμης εξαθλίωσης, να ψωμολυσσάνε), ακόμα και έτσι, η τύχη μας είναι στα χέρια τα δικά μας: Κανένας δεν μπορεί να εμποδίσει τις καίριες, ριζοσπαστικές εσωτερικές μεταρρυθμίσεις, που θα ξανάδιναν στον λαό μας γλώσσα, ιστορική συνείδηση, υψηλή κατά κεφαλήν καλλιέργεια – ακαταμάχητες προϋποθέσεις ιστορικής επιβίωσης αλλά και αναπτυξιακής δυναμικής.

       Χλευάζουν οι εκάστοτε κρατούντες σαν «συνωμοσιολογική» τη ρεαλιστικότατη υπόνοια ότι: το υπουργείο Παιδείας, από τη μεταπολίτευση και μετά, ελέγχεται «αλλαχόθεν» – όχι ιθαγενώς. Ομως τίποτε προφανέστερο από το γεγονός ότι, για τους κεντρικούς άξονες της εκπαιδευτικής πολιτικής (χρησιμοθηρία και ατομοκεντρισμός στα σχολειά, μεθοδική αποδιοργάνωση της ιστορικής συνέχειας –λειτουργικού πλούτου– της γλώσσας, συστηματική αποδόμηση της ιστορικής συνείδησης) ο κάθε κύριος Μπαλτάς συνεχίζει απαρέγκλιτα το έργο της κάθε κυρίας Γιαννάκου και η κάθε κυρία Γιαννάκου το έργο του κάθε κυρίου Βερυβάκη. Οποια τυχόν, έστω και μόνο ανακαινιστική, παρεκτροπή (τύπου Αννας Διαμαντοπούλου), θα έρθει να την ξηλώσει επιμελημένα κάποιος (εντολοδόχος;) Αρβανιτόπουλος.

       Το κυρίως μέτωπο του αγώνα για την ιστορική επιβίωση του Ελληνισμού δεν είναι η αντιμαχία με τους δανειστές μας και τον μινώταυρο του υπέρογκου χρέους. Το κυρίως μέτωπο είναι στο εσωτερικό: Γλώσσα, ιστορική συνείδηση, καλλιέργεια κοινωνικής ευαισθησίας. Μια κοινωνία σε κατάρρευση, με μηδενισμένη κάθε ποιότητα ζωής πέρα από την καταναλωτική ευμάρεια, είναι αδύνατο να επιβιώσει, έστω με διαμάντια στο υπέδαφός της.

       Πολιτικό σχήμα που να αντιλαμβάνεται αυτή την αλήθεια, δεν υπάρχει. Επομένως, ούτε ελπίδα;

    9/06/2015 - Πίστωση χρημάτων μηνός Φεβρουαρίου 2015

    Αθήνα, 09/06/2015

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 

     

       Σας ενημερώνουμε πως χθες 08/06/2015 ολοκληρώθηκε η πίστωση της προκαταβολής μηνός Φεβρουαρίου 2015 στους λογαριασμούς των παρόχων εργαστηριακής ιατρικής.
           

    Ο Πρόεδρος                                  Ο Γεν. Γραμματέας
    Δρ Γεώργιος Βουγιούκας                         Ιωάννης Καραμηνάς
    Ιατρός Ακτινολόγος                                  Βιοχημικός