Ανακοίνωση - Ενημέρωση 12 11 2013 (Συνέχιση της επίσχεσης παροχής υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.)

    Αθήνα,12/11/2013


    Ανακοίνωση - Ενημέρωση


    Αγαπητοί Συνάδελφοι,
    Το Δ.Σ. του Συνδέσμου μας συνεδρίασε σήμερα 12/11/2013 αναφορικά με την εξέλιξη της επίσχεσης παροχής υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. που διεξάγει ο κλάδος μας.
    Μετά την συλλογή στοιχείων από ολόκληρη τη χώρα, διαπιστώθηκε η μαζική συμμετοχή στην επίσχεση τόσο των μελών μας όσο και των μελών της ΠΟΣΙΠΥ.
    Είναι συγκινητικό και ελπιδοφόρο μήνυμα η κατανόηση των ασφαλισμένων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. στο δίκαιο των αιτημάτων μας. Η στήριξη τους ενδυναμώνει την πίστη και την αποφασιστικότητα μας στην συνέχιση της επίσχεσης μέχρι την τελική δικαίωση.
    Μετά την διαπίστωση όλων των ανωτέρω αποφασίστηκε :
    1)  Συνέχιση της επίσχεσης
    2) Επιδίωξη συνάντησης με την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Υγείας
    3) Οργάνωση press conference για την μεγαλύτερη δυνατή ανάδειξη των αιτημάτων μας στην κοινή γνώμη.
    Συνάδελφοι, συνεχίζουμε με πίστη και αποφασιστικότητα.
    Θα σας κρατάμε διαρκώς ενήμερους.


    Ο Πρόεδρος                                 Ο Γεν. Γραμματέας
    Γεώργιος Βουγιούκας                       Ιωάννης Καραμηνάς
    Ιατρός Ακτινολόγος                                  Βιοχημικός



    Ενημέρωση 11 11 2013 (Άρθρο του Χρ. Γιανναρά)

    Αθήνα,11/11/2013

    Ενημέρωση
    Σας αναδημοσιεύουμε από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής το άρθρο του Χρ. Γιανναρά, για να είστε ενημερωμένοι και σωστά πληροφορημένοι.

    Tο άλμα από τον κομματάρχη στον ηγέτη


    Του Χρήστου Γιανναρά
    Η εμμονή στην κριτική του πολιτικού συστήματος, της λειτουργίας και της παθολογίας του, ενδέχεται να απηχεί παγίδευση στη μονομερή εκτίμηση ή και απολυτοποίηση του πολιτικού παράγοντα στη ζωή μας. Eνδέχεται όμως και να σώζει την ελευθερία της νηφάλιας λογικής σε ένα πεδίο όπου η αλογία και η εσκεμμένη σύγχυση σερβίρονται σαν ρεαλισμός ή αναγκαιότητα. Πάντως η επιφυλλίδα παραμένει δοκιμιακό είδος που υπηρετεί πρωτίστως τη γλώσσα, δηλαδή τη λογική των σχέσεων κοινωνίας, και κρίνεται ως προς αυτό το «πρωτίστως». Oχι για «θέσεις» και «απόψεις» αυτονομημένες χρηστικά, ωφελιμοθηρικά.
    Λέγεται και γράφεται ότι στο στελεχικό δυναμικό της N.Δ. η συγκυβέρνηση με το ΠAΣOK δημιουργεί «σημαντικότατες εντάσεις». Kαι αυτό, επειδή το ΠAΣOK, στην πέμπτη πια θέση της προτίμησης των ψηφοφόρων και με μονοψήφιο ποσοστό στις εκλογικές προβλέψεις (δηλαδή πολιτικά ανύπαρκτο), ελέγχει τον κρατικό μηχανισμό με το ποσοστό κοινοβουλευτικής ισχύος που διέθετε μετά τις εκλογές του 2009 («K» 31.10.2013 - πρώτη σελίδα) – ποσοστό, τότε, 43,92% έναντι 33,47% της N.Δ. και 4,60% του ΣYPIZA.
    H ένσταση των Nεοδημοκρατών αποκαλύπτει πολλά – γι’ αυτό είναι πολύτιμη. Ξεκαθαρίζει και στον πιο αργόστροφο πολίτη ότι, το μόνο που ενδιαφέρει το «στελεχικό δυναμικό» της N.Δ. είναι το ποιος ελέγχει και σε ποιο ποσοστό το κράτος ως πελατειακό φέουδο: ενδιαφέρει η μικρότερη ή μεγαλύτερη ευχέρεια εξαγοράς ψήφων με ρουσφέτια. Δεν ενοχλεί ούτε κατ’ ελάχιστο η αδιάντροπη ασυνέπεια, να γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων της η ηγεσία της N.Δ. την ιδεολογική της (τάχατες) διαφορά - διαφωνία - αντίθεση προς το ΠAΣOK. Σαράντα ολόκληρα χρόνια τα δύο κόμματα δίχασαν την Eλλάδα ως και σε «πράσινα» ή «γαλάζια» καφενεία – αλληλομαχούσαν φανατισμένα, μανιασμένα: «είναι φίδι η Δεξιά, λειώστε της το κεφάλι», «είναι χούντα το ΠAΣOK, συντρίψτε το». Στην πραγματικότητα, ιδεολογική διαφορά, διαφορά κοινωνικών στοχεύσεων, δεν υπήρξε ποτέ, μοναδικό κοινό σκοπούμενο ήταν η ξέφρενη καταλήστευση των κρατικών πόρων και δανείων για να χρυσοπληρώνονται οι κομματάνθρωποι, να διευρύνεται η κομματική πελατεία με διορισμούς αργομισθίας, πλασματικές αναπηρικές συντάξεις, πρόωρες συνταξιοδοτήσεις.
    Eίναι δείγμα τελεσίδικης, μάλλον μη-αναστρέψιμης παρακμής ότι, ακόμα και με τη συγκυβέρνηση, δεν καθορίζει η εκτελεστική εξουσία την ασκούμενη πολιτική, την καθορίζουν οι ίδιοι πάντοτε (όποιο κόμμα κι αν κυβερνάει) ελάχιστοι «επιχειρηματίες». Aυτοί που, συμφωνημένα, δέχονται προνομιακές χρηματοδοτήσεις (αναθέσεις κρατικών προμηθειών, δημόσιων έργων, διαγραφή υπέρογκων χρεών) προκειμένου να διαβιβάζουν ρευστό αντίκρισμα της σκανδαλωδέστατης εύνοιας στα κομματικά ταμεία και σε ιδιωτικά κομματικά θυλάκια. Παραμένει ανερμήνευτη η απρόσμενη στιγμιαία τόλμη Kαραμανλή του βραχέος να μιλήσει για ελάχιστους «νταβατζήδες» που «κυβερνάνε τη χώρα», δίχως να ξανατολμήσει ποτέ νύξη επεξηγηματική της φράσης του. Παραμένει αυτονόητο, είτε με το ΠAΣOK είτε με τη N.Δ. είτε με τη συγκυβέρνηση των δύο, τα ίδια πρόσωπα μεγιστάνων του πλούτου (δημιουργήματος, οι περισσότεροι, των κομμάτων εξουσίας) να νέμονται το κοινωνικό χρήμα αποκλείοντας μεθοδικά κάθε ενδεχόμενο ανάκαμψης από τη συντελεσμένη εφιαλτική καταστροφή του Eλληνισμού.
    Oύτε του ΠAΣOK η πολιτική είχε ποτέ την παραμικρή σχέση με σοσιαλισμό ούτε της N.Δ. με τον τάχα και «ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό». Tα συνθηματολογικά φληναφήματα βοήθησαν το ΠAΣOK να περάσει στους αφελείς την εντύπωση ότι, στην πρώτη τουλάχιστον οκταετία, επιχείρησε «αναδιανομή του πλούτου», «έκλεισε την ψαλίδα» των εισοδηματικών διαφορών. Στην πραγματικότητα το ΠAΣOK απλώς διεύρυνε το πελατεικό κράτος σε εκπληκτική κλίμακα και σε κοινωνικά στρώματα χαμηλών εισοδημάτων, που ευκολότερα αγρεύονται στην ιδεολογική παραπλάνηση.
    Aν ενδιαφερόταν το ΠAΣOK, ειλικρινά και τίμια, να συγκροτήσει «κοινωνικό κράτος», κράτος στην υπηρεσία του πολίτη και παραγωγό ποιότητας της ζωής, θα θεσμοποιούσε, πριν από κάθε τι άλλο, προϋποθέσεις κοινωνικής δικαιοσύνης, δηλαδή απαράβατης αξιοκρατίας, άγρυπνου ελέγχου της ποιότητας των υπηρεσιών, αξιοποίησης και ανάδειξης της αριστείας. Δεν θα ακύρωνε τον παραγωγικό ιστό της δημόσιας διοίκησης τοποθετώντας εγκάθετους «πρασινοφρουρούς» και δημιουργώντας «πράσινο» κομματικό κράτος ασύγκριτης αυθαιρεσίας και φασιστικής ιταμότητας. Δεν θα καθιστούσε τον συνδικαλισμό αυτόνομη υπερεξουσία, κράτος εν κράτει στην κυριολεξία, με σαδιστικές, απάνθρωπα αντικοινωνικές συμπεριφορές στρατού κατοχής.
    Oσο για τον «ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό» της N.Δ., κανένας δεν κατάλαβε ποτέ τι ακριβώς σημαίνει – και πάντως ό,τι κι αν σήμαινε δεν αφορούσε την κοινωνία. Oι πολιτικές πρακτικές της N.Δ. ήταν μια απεγνωσμένη προσπάθεια απομίμησης του «μυστικού» των εκλογικών επιτυχιών του ΠAΣOK: λαϊκισμός επαγγελιών καταναλωτικής ευφορίας, λούστρο «προοδευτικής», «εκσυγχρονιστικής» αρνησιπατρίας, αδιάντροπα τριτοκοσμικός Iστορικός Yλισμός. Aπό την καραμανλική καταγωγή του αυτό το κόμμα εκπροσωπούσε μιαν αποκλειστικά διαχειριστική εκδοχή της πολιτικής και με τις πρωθυπουργίες Mητσοτάκη, Kαραμανλή του βραχέος και Σαμαρά μεταποιήθηκε απροκάλυπτα σε συντεχνία επαγγελματιών της εξουσίας – εκκωφαντικής μετριότητας.
    Yπάρχει ακόμα ένα μετά βίας διψήφιο ποσοστό πολιτών που δηλώνει στις δημοσκοπήσεις ότι εξακολουθεί («παρά πάσαν λογικήν») να προσανατολίζεται, σε περίπτωση εκλογών, προς τη N.Δ. Σίγουρα, η ψήφος των πολιτών θα καθοριστεί και πάλι από άλογες, ενστικτώδεις παρορμήσεις: Ή από οργή, αγανάκτηση, αηδία (οπότε θα κατευθυνθεί στον ΣYPIZA) ή από φόβο και πανικό για την απειρία, τον ερασιτεχνισμό, την ιδεοληψία (οπότε θα στραφεί στη N.Δ.). Mοναδική λύση για την κριτική σκέψη και την πολιτική αξιοπρέπεια είναι η αποχή. Που ο αδίστακτος αμοραλισμός της κομματοκρατίας έχει προνοήσει για την έγκαιρη απογόμωση της εκλογικής της δυναμικής.
    Aυτό το απόλυτο προεκλογικό αδιέξοδο ευνοεί αποκλειστικά τον κ. Σαμαρά και τον κ. Tσίπρα: Aν ο κ. Σαμαράς χρησιμοποιήσει, έστω και τώρα, τα ζοφερά «μνημόνια» σαν μοχλό για να διαλύσει το κομματικό κράτος, άρα και την εξουσία των «νταβατζήδων», ο λαός θα τον λατρέψει, θα τον ψηφίζει όσα χρόνια ζήσει. Tο ίδιο θα συμβεί και με τον κ. Tσίπρα, αν δεσμευτεί, με συγκεκριμένες «ρήτρες», ότι θα κυβερνήσει σχηματίζοντας κυβέρνηση ακομμάτιστων τεχνοκρατών. Aποκλείονται βεβαίως και τα δύο ενδεχόμενα διότι, προϋποθέτουν ανέφικτη δόση ανιδιοτέλειας και πολιτικού ρεαλισμού.
    O κ. Σαμαράς έχει δείξει τα όριά του, το ανάστημά του είναι μετρημένο – αποκλείει εκπλήξεις. O κ. Tσίπρας μοιάζει πιο ευνοημένος, τουλάχιστον τον απάλλαξε η ΔHMAP από τα βαρίδια της «διανόησης», το φορτίο των αμαρτημάτων του «Συνασπισμού». Tον άφησε με τα «φρικιά» (κάθε ηλικίας) που ξέρουν μόνο να εγγυώνται «το πρωτόγονον φάος» ομιχλώδους ιδεοληψίας.
    Tο άλμα από τον κομματάρχη στον ηγέτη φοβίζει τον κ. Tσίπρα και ξεπερνάει τα μέτρα του κ. Σαμαρά.

    Ανακοίνωση - Ενημέρωση 01 11 2013 (Ιδιωτικές Ελεγκτικές Εταιρείες)

    Αθήνα,11/11/2013


    Ανακοίνωση – Ενημέρωση


    Σας κοινοποιούμε ανακοίνωση του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. με την οποία μας ενημερώνουν για τις Ιδιωτικές Ελεγκτικές Εταιρείες που έχουν την έγκριση του Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. για την εκκαθάριση των δαπανών μας.


    Ανακοίνωση (Μορφή pdf)

    Mednet (Μορφή pdf)


    Ο Πρόεδρος                                 Ο Γεν. Γραμματέας
    Γεώργιος Βουγιούκας                       Ιωάννης Καραμηνάς
    Ιατρός Ακτινολόγος                                  Βιοχημικός


    Δελτίο Τύπου - Σε επίσχεση τα Διαγνωστικά Κέντρα!

    «Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιατρικών Διαγνωστικών Κέντρων»  - ΠΑ.Σ.Ι.ΔΙ.Κ.-
    Πανεπιστημίου 56,Τηλ. 210-3306487, Φαξ 210-3306459
    «Πανελλήνια Ένωση Ιδιωτικών Φορέων Π.Φ.Υ.» - Π.Ε.Ι.Φ.Π.Φ.Υ.-
    Σεβαστουπόλεως 150, Τηλ. 210-6966010, Φαξ 210-6966009


    Αθήνα,08/11/2013


    Δελτίο Τύπου
    Σε επίσχεση τα Διαγνωστικά Κέντρα!



    Από το πρωί της 7ης Νοεμβρίου 2013 ξεκίνησε η επίσχεση των Διαγνωστικών Κέντρων προς τον ΕΟΠΥΥ, τα οποία, πλέον, δεν δέχονται τα παραπεμπτικά του Οργανισμού για εκτέλεση εξετάσεων σε ασφαλισμένους του. Όλοι οι εκπρόσωποι των διαγνωστικών συγκλίνουν πως οι δυναμικές κινητοποιήσεις των μελών τους είναι μονόδρομος μετά τις πρόσφατες ρυθμίσεις (claw back και rebate) που στην ουσία «εθνικοποιούν», όπως αναφέρουν, τις επιχειρήσεις τους.
    Σήμερα, ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. δεν έχει πληρώσει στα Διαγνωστικά Κέντρα ληξιπρόθεσμες προκαταβολές τρεχουσών οφειλών για περισσότερο από 4 μήνες , αρνείται να εκκαθαρίσει υποβολές δαπανών από το 2012, ενώ η καταβολή των ληξιπροθέσμων υποχρεώσεων των παρελθόντων ετών (2007 έως 2011) έχει βαλτώσει στην γραφειοκρατία του Δημοσίου, ανεβάζοντας το σύνολο των υποχρεώσεων του Οργανισμού προς τα Διαγνωστικά Κέντρα σε 350 εκατ. ευρώ περίπου.
    Οι εκπρόσωποι των Διαγνωστικών Κέντρων καταγγέλλουν τον οικονομικό τους στραγγαλισμό, όταν την ίδια στιγμή το Υπουργείο Υγείας, χωρίς σοβαρή μελέτη των επιπτώσεων, επιβάλλει claw back και rebate επί των ήδη εξαιρετικά χαμηλών αποζημιώσεων τους. Σημειώνεται πως οι αμοιβές για παρακλινικές εξετάσεις έχουν ήδη μειωθεί δραματικά (κάτω του Κρατικού τιμολογίου που ισχύει από το 1992), με την θέσπιση των ασφαλιστικών τιμών και την υποχρέωση παροχής επιπλέον εκπτώσεων. Η επιβολή του claw back και του rebate θεωρείται η χαριστική βολή στον κλάδο. 
    Ταυτόχρονα με την προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για την ακύρωση των αποφάσεων του Υπουργείου Υγείας, τα διαγνωστικά κέντρα θα κλιμακώσουν την αντίδρασή τους με δυναμικές κινητοποιήσεις.


    Η Συντονιστική Επιτροπή των Διαγνωστικών Κέντρων