03/08/2016 - Ενημέρωση σχετικά με την αποστολή Ιουλίου

    Αθήνα, 03/08/2016

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 

      Επειδή κατά την παράδοση στον Ασπρόπυργο των παραστατικών που αφορούν τον προηγούμενο μήνα Ιούλιο, που απέστειλαν κάποιοι πάροχοι με μία μεγάλη ταχυδρομική εταιρεία, δημιουργήθηκε κάποιο μικρό πρόβλημα γύρω από την παράδοση - παραλαβή των συγκεκριμένων πακέτων, σας ενημερώνουμε ότι μετά από επικοινωνία που είχαμε με την Διοίκηση του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., μας διαβεβαίωσαν ότι το πρόβλημα λύθηκε και η όλη διαδικασία αποστολής των παραστατικών των παρόχων εξελίσσεται πλέον απρόσκοπτα, σύμφωνα με τις νέες οδηγίες που μας έχουν ήδη κοινοποιήσει.   

       Ο Πρόεδρος                              Ο Γεν. Γραμματέας
    Δρ Γεώργιος Βουγιούκας                     Ιωάννης Καραμηνάς    
      Ιατρός Ακτινολόγος                           Βιοχημικός

    03/08/2016 - Κοινοποίηση Φ.Ε.Κ. για παράταση συμβάσεων παρόχων υγείας

    Αθήνα, 03/08/2016

    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ  

     

    Σας κοινοποιούμε το Φ.Ε.Κ. 141/Α'/03-08-2016 με το οποίο παρατείνονται οι συμβάσεις των παρόχων υγείας μέχρι την ανανέωση τους (σελ. 7658, άρθρο 52, παρ. 4), προς ενημέρωση σας.

    Φ.Ε.Κ. 141/Α'/03-08-2016 (Μορφή pdf) 
       

            Ο Πρόεδρος                              Ο Γεν. Γραμματέας
           Δρ Γεώργιος Βουγιούκας                     Ιωάννης Καραμηνάς    
       Ιατρός Ακτινολόγος                             Βιοχημικός

    29/07/2016 - Ενημέρωση μετά από συνάντηση με Πρόεδρο Ε.Ο.Π.Υ.Υ.

    Αθήνα, 29/07/2016

    Ενημέρωση

       Μετά την προγραμματισμένη συνάντηση του Προεδρείου του ΠΑ.Σ.Ι.ΔΙ.Κ. με τον Πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ αναφορικά με μία σειρά θεμάτων που απασχολούν τον κλάδο μας, λάβαμε από την ηγεσία του Οργανισμού την κάτωθι ενημέρωση:
    1.    Οι διεργασίες εκκαθάρισης των απαιτήσεων του κλάδου, μηνός Φεβρουαρίου, προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και εκτιμάται ότι μέχρι τις 15/08 θα έχει καταβληθεί στο σύνολο των παρόχων.
    2.    Οι διεργασίες για την εκκαθάριση των απαιτήσεων του κλάδου, μηνός Μαρτίου, έχουν ξεκινήσει και εκτιμάται ότι εντός του Σεπτεμβρίου θα έχει καταβληθεί στο σύνολο των παρόχων.
    3.    Αναφορικά με το θέμα των ενστάσεων που μπορεί να υποβάλει κάποιος πάροχος σε περίπτωση που κατά τη διεργασία ελέγχου του λογαριασμού του προκύψουν απορρίψεις παραπεμπτικών, λάβαμε την πληροφόρηση ότι η Διοίκηση του Οργανισμού εργάζεται επί της διαδικασίας ηλεκτρονικής υποβολής των ενστάσεων για την ταχύτερη επίλυσή τους. Ευελπιστούν ότι η προσπάθεια αυτή θα υλοποιηθεί εντός του Σεπτεμβρίου. Σε κάθε, όμως, περίπτωση, καταβάλλεται προσπάθεια να εκδίδεται η απόφαση εντός επτά (7) εργασίμων ημερών από την υποβολή της ενστάσεως.
    Ειδικότερα για τις περιπτώσεις των απορρίψεων εξαιτίας έλλειψης υπογραφής του ασφαλισμένου στο παραπεμπτικό, ο πάροχος οφείλει να υποβάλει ένσταση συνοδευόμενη με ένα εκ των τριών κατωτέρω στοιχείων:
        1.  Φωτοαντίγραφο της απόδειξης είσπραξης της συμμετοχής του ασφαλισμένου
        2.  Φωτοαντίγραφο των απαντήσεων των εξετάσεων του ασφαλισμένου
        3.  Υπεύθυνη δήλωση του ασφαλισμένου ότι διενήργησε τις εξετάσεις
    4.    Αναφορικά με το θέμα των καθυστερήσεων εκκαθάρισης των λογαριασμών σε κάποιες Περιφερειακές Διευθύνσεις (ΠΕ.ΔΙ.), εκδόθηκε η πληροφόρηση ότι υπάρχει ένας ανασχεδιασμός της λειτουργίας του ελεγκτικού μηχανισμού του Οργανισμού. Ο ανασχεδιασμός αυτός προβλέπει ότι, μέσω της διαδικασίας ψηφιοποίησης των παραπεμπτικών, υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου και εκκαθάρισής τους από διαφορετική ΠΕ.ΔΙ. από αυτό που κατατέθηκαν. Συγχρόνως, βάσει του νέου σχεδιασμού, προβλέπεται ότι το σύνολο των υποβολών θα ισομοιράζεται για έλεγχο και εκκαθάριση μεταξύ των στελεχών του Οργανισμού σε πανελλαδικό επίπεδο, που είναι επιφορτισμένο με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Η ολοκλήρωση και εφαρμογή του νέου σχεδιασμού προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί έως τις 15/10/2016.
    5.    Όσον αφορά στο θέμα των ληξιπρόθεσμων, λάβαμε την ενημέρωση ότι αυτή πρόκειται να ξεκινήσει το μήνα Σεπτέμβριο για το σύνολο των Ταμείων που πέρασαν στον ΕΟΠΥΥ, συμπεριλαμβανομένου και του Οίκου Ναύτου.
        

        Ο Πρόεδρος                              Ο Γεν. Γραμματέας
    Δρ Γεώργιος Βουγιούκας                     Ιωάννης Καραμηνάς    
      Ιατρός Ακτινολόγος                           Βιοχημικός

    29/07/2016 - Σχετικά με τη διαχείριση των ραδιοφαρμάκων

    Αθήνα, 29/07/2016

    Ενημέρωση 

      Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. σχετικά με τη διαχείριση των ραδιοφαρμάκων, την ορθή υποβολή τους στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και την αποζημίωση τους, ενημερωθήκαμε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν σαφείς οδηγίες επί του ζητήματος.
       Παρόλα αυτά υπάρχει μία άτυπη διαδικασία που εφαρμόζεται, κατά την οποία το κάθε Διαγνωστικό Κέντρο και Εργαστήριο μπορεί να την ακολουθήσει υποβάλλοντας μία χειρόγραφη ή ηλεκτρονική κατάσταση - λίστα (EXCEL) στην Περιφερειακή Δ/νση του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. στην αρμοδιότητα της οποίας υπάγεται, με τα εξής στοιχεία αποτυπωμένα σε αυτήν :
       1) Ο Αριθμός Παραπεμπτικού μέσα από το οποίο προκύπτει ότι χρειάζεται η χορήγηση του ραδιοφαρμάκου
       2) Η εξέταση που αναγράφεται σε αυτό το παραπεμπτικό και για την οποία χρειάζεται η χορήγηση του ραδιοφαρμάκου και
       3) Ο αριθμός τιμολογίου αγοράς στο οποίο αποτυπώνεται το συγκεκριμένο ραδιοφάρμακο που χρησιμοποιήθηκε.
       Επισημαίνεται ότι αυτή η δαπάνη εκκαθαρίζεται και αποζημιώνεται από τον ΚΑΕ 0674 χωρίς rebate/claw back.Οι δαπάνες που μπορούν να υποβληθούν αφορούν το χρονικό διάστημα από 01/01/2014 και μετά.
       Σας ενημερώνουμε ότι αυτή η διαδικασία εφαρμόζεται προσωρινά και μέχρι την επίλυση του θέματος και την λήψη οδηγιών από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ., για την ηλεκτρονική υποβολή  και αυτών των δαπανών μέσω του e-ΔΑΠΥ.
       Σας επισυνάπτουμε τη λίστα των εξετάσεων για τις οποίες τα ραδιοφάρμακα αποζημιώνονται ξεχωριστά, όπως μας την απέστειλαν από το τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας και Αποτελεσματικότητας του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.

    Λίστα Εξετάσεων (Μορφή WORD)       

    Ο Πρόεδρος                              Ο Γεν. Γραμματέας
      Δρ Γεώργιος Βουγιούκας                     Ιωάννης Καραμηνάς    
     Ιατρός Ακτινολόγος                             Βιοχημικός