Ανακοίνωση - Ενημέρωση 04 06 2013 (Συνάντηση στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.)

    Αθήνα, 04/06/2013


    Ανακοίνωση – Ενημέρωση

    Αγαπητοί συνάδελφοι,

    Χθες, Δευτέρα 03/06/2013 ο Σύνδεσμός μας συμμετείχε στην συνάντηση  που είχαν όλοι οι εκπρόσωποι των φορέων ΠΦΥ υπό την αιγίδα του ΙΣΑ, με την ηγεσία του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και εμείς εκπροσωπηθήκαμε από τον Α’ Αντιπρόεδρο κ. Δ. Παπανδρέου.
    Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε ώστε να διευκρινιστούν ασάφειες στα θέματα α) των ληξιπροθέσμων οφειλών των προηγούμενων ετών, β) της μη έγκαιρης αποπληρωμής των τρεχουσών οφειλών του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και γ) την αυτοαξιολόγηση που έχει αναρτήσει στο site του ο Οργανισμός. 
    Οι εκπρόσωποι του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. μας πληροφόρησαν για τα εξής:                                                                                                                                                       Α) Σε σχέση με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, μας πληροφόρησαν ότι γίνονται προσπάθειες και σύντομα πιστεύουν ότι θα ξεπεραστεί το κώλυμα που τέθηκε από πλευράς ελεγκτικού συνεδρίου στην υπογραφή  των ενταλμάτων που εκδόθηκαν για την αποπληρωμή τους. Όπως μας ενημέρωσαν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα έλλειψης προσωπικού και ως εκ τούτου ο Οργανισμός δεν έχει σε προσωπικό το δυναμικό που θα έπρεπε να έχει για την διεκπεραίωση όλων αυτών των διαδικασιών που αφορούν την αποπληρωμή των τρεχουσών οφειλών, ενώ επισημάνθηκε ότι  η Διοίκηση του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. έχει ζητήσει μετάταξη προσωπικού (περίπου 500 άτομα) ή σε διαφορετική περίπτωση τουλάχιστον την έγκριση υπερωριών για τους ήδη εργαζόμενους υπαλλήλους του, ώστε να προχωρήσουν ταχύτερα η διαδικασίες που απαιτούνται για την  αποπληρωμή των οφειλών.
    Συμπληρωματικά στο θέμα των ληξιπρόθεσμων οφειλών διευκρινίστηκε ότι με την δόση που έχει ήδη δοθεί από την Τρόικα,  θα αποπληρωθούν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές που είχαν δημιουργηθεί έως την 31/12/2011, δηλαδή ό,τι έχουν υποβάλλει οι πάροχοι υγείας μέχρι 30/09/2011, ενώ με την επόμενη δόση που θα ακολουθήσει, θα πραγματοποιηθεί η αποπληρωμή της «νέας γενιάς» ληξιπρόθεσμων οφειλών που αφορά την περίοδο 01/10/2011 έως 30/09/2012. Μας κοινοποιήθηκε ξανά πως το σύνολο των ληξιπρόθεσμων οφειλών για τα  4 ταμεία τα οποία εντάχθηκαν αρχικά στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. ανέρχεται στο ποσό των 1.692 εκατ. ευρώ, ενώ το ποσό για τα ταμεία τα οποία εντάχθηκαν μεταγενέστερα στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. ανέρχεται στο ποσό των 245 εκατ. ευρώ. Το σύνολο λοιπόν της χρηματοδότησης που θα δοθεί για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. έως 30/09/2011 ανέρχεται σε  1.937 εκατ. ευρώ.
    Β) Αναφορικά με την πληρωμή του Δεκεμβρίου 2012, επισημάνθηκε για ακόμα μία φορά ότι η διπλή εκπτωτική πολιτική που θέλει να εφαρμόσει ο Οργανισμός για το διάστημα 05/12/2012 έως και 31/12/2012 είναι  καταρχήν παράνομη και οικονομικά δυσβάσταχτη και ότι πολλά εργαστήρια που οδεύουν ήδη στο «λουκέτο», θα αναγκαστούν με αυτήν την τακτική κλείσουν μία ώρα νωρίτερα. Η Διοίκηση του Οργανισμού δεσμεύτηκε ότι θα επανεξετάσει το θέμα. Επιπλέον τονίστηκε από πλευράς παρόχων, ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρχει διακριτική μεταχείριση ανάμεσα στους κλάδους των παρόχων, όπου άλλοι πάροχοι να πληρώνονται νωρίτερα και άλλοι να έχουν ήδη μείνει πίσω 6 μήνες, τη στιγμή που η Π.Φ.Υ. δέχεται ένα τόσο μεγάλο κούρεμα, ενώ εκκρεμεί ακόμη η εξόφληση των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων των ετών 2007-2011 με συνέπεια όλες οι μονάδες των παρόχων υπηρεσιών υγείας να είναι ήδη υπερδανεισμένες.
    Γ)     Όσον αφορά το τρίτο θέμα, η αυτό-αξιολόγηση των εργαστηρίων είναι δεδομένη για τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και μέχρι τις 20 Ιουλίου θα πρέπει να έχουν στείλει όλοι οι πάροχοι Π.Φ.Υ. συμπληρωμένες τις σχετικές φόρμες στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Β΄ Αντιπροέδρου του οργανισμού ,  ο σκοπός της παραπάνω διαδικασίας είναι η επεξεργασία των στοιχείων που θα συλλεγούν από τα διαγνωστικά εργαστήρια ώστε να καταλήξει ο Οργανισμός σε ένα <<κατώφλι ποιότητας>> που θα θεωρεί απαραίτητο για να συμβάλλεται με τους παρόχους υγείας. Δεν υπάρχει η πρόθεση διαφορετικής αποζημίωσης για την ίδια εξέταση με βάση σύστημα <<αστεριών>> με τα οποία θα αξιολογείται κάθε πάροχος. Η διαδικασία πιστοποίησης των διαγνωστικών εργαστηρίων θα πραγματοποιηθεί κάτω από τον έλεγχο του ΕΚΑΠΤΥ ο οποίος θα είναι και ο φορέας που θα δίνει την πιστοποίηση για τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. Το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα μέχρι την ολοκλήρωση του παραπάνω έργου θα είναι, όπως μας ειπώθηκε, 1 έτος.                                                                                             Για όλα τα παραπάνω που αφορούν τα κριτήρια ποιότητας των μονάδων μας, εκφράσαμε τις αντιρρήσεις και τις επιφυλάξεις μας που έχουν να κάνουν με τις ασφυκτικές οικονομικές συνθήκες του κλάδου των Διαγνωστικών Κέντρων και Εργαστηρίων αλλά και τις υφιστάμενες υποχρεώσεις μας από το σημερινό νομοθετικό πλαίσιο αδειοδότησης  μας, που είναι ήδη πολλές. Τέλος μας επισημάνθηκε από την διοίκηση του Ε.Ο.Π.Υ.Υ ότι στην παρούσα φάση δεν υπάρχει πρόθεση διακοπής της σύμβασης με Διαγνωστικά Κέντρα και Εργαστήρια.


    Θα σας κρατάμε ενήμερους για όλες τις εξελίξεις.


    Ο Πρόεδρος                          Ο Α’ Αντιπρόεδρος

    Γ. Βουγιούκας                         Δ. Παπανδρέου
    Ιατρός Ακτινολόγος                Ιατρός Ακτινολόγος

    Ανακοίνωση - Ενημέρωση 03 06 2013 ( Ομιλία κ. Βουγιούκα στο Συνέδριο των Financial Times)

    Αθήνα, 03/06/2013


    Ανακοίνωση – Ενημέρωση


    Σας κοινοποιούμε την ομιλία του Προέδρου του Συνδέσμου μας,  κ. Βουγιούκα στο Συνέδριο των Financial Times που διεξήχθει την Παρασκευή 31/05/2013.

    Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
    ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΗΣ
    ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ


    Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας είναι ο κεντρικός πυλώνας ενός Εθνικού Συστήματος Υγείας.
    Είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στον οποίο στηρίζεται ένα αποτελεσματικό, χρήσιμο και ωφέλιμο για το πολίτη και την Πολιτεία σύστημα Υγείας.
    Δεν μπορεί να υπάρξει λειτουργικό και αξιόπιστο Εθνικό Σύστημα Υγείας, όταν δεν είναι σωστά σχεδιασμένη και άρτια οργανωμένη η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
    Και όταν μιλάμε για Εθνικό Σύστημα Υγείας αναφερόμαστε στη σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα Υγείας, όπου ο ένας συμπληρώνει και καλύπτει τον άλλον, με τελικό αποτέλεσμα την ωφέλεια που έχουν το κράτος και η κοινωνία των πολιτών, σε όλα τα επίπεδα.
    Η πρώτη προϋπόθεση για την εύρυθμη λειτουργία της Π.Φ.Υ. είναι η εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικής μηχανογράφησης του συστήματος των παρεχομένων υπηρεσιών, η επικαιροποίηση και κωδικοποίηση όλων των παρακλινικών εξετάσεων / ιατρικών πράξεων και ο διαρκής και συστηματικός έλεγχος όλων των μερών που συμμετέχουν σε αυτό το σύστημα, το οποίο ξεκινάει από την επίσκεψη του πολίτη που χρειάζεται ιατρικές υπηρεσίες στον κλινικό ιατρό, την ανάγκη διενέργειας διαγνωστικών εξετάσεων, την επιστροφή του στο θεράποντα ιατρό για την θεραπευτική του αγωγή (φαρμακευτικής ή επεμβατικής φύσεως), μέχρι και την πλήρη αποκατάσταση της υγείας του, με την χρήση άλλων ιατρικών υπηρεσιών (φυσιοθεραπείες, ιατρικά βοηθήματα, κλπ.).
    Η δεύτερη προϋπόθεση είναι η συστηματοποίηση του έργου του κλινικού ιατρού, με την εφαρμογή διαγνωστικών και θεραπευτικών πρωτοκόλλων, τα οποία θα περιορίσουν σημαντικά τις δαπάνες για διαγνωστικές εξετάσεις και θεραπευτικές αγωγές, στις πραγματικές ανάγκες του πληθυσμού, ελέγχοντας κατ’ αυτό τον τρόπο την πλασματική αύξηση της ζήτησης και στην μια και στην άλλη περίπτωση.
    Η τρίτη προϋπόθεση ενός επιτυχημένου συστήματος Π.Φ.Υ. είναι η σύμπραξη μεταξύ Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα παροχής υπηρεσιών υγείας (Σ.Δ.Ι.Τ.), οι οποίοι θα λειτουργούν με τους ίδιους όρους και κανόνες, σε ισότιμη βάση και με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια, για να αναπτύσσεται έτσι ο υγιής ανταγωνισμός μεταξύ τους, ο οποίος θα βελτιώσει ποιοτικά το επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών και θα μειώσει το κόστος τους.
    Η τέταρτη προϋπόθεση είναι η οργάνωση συστήματος πρόληψης σε όλες τις ηλικίες και ομάδες του πληθυσμού για τις οποίες είναι απαραίτητος ο προληπτικός έλεγχος, ώστε να διατηρείται η καλή υγεία των πολιτών, η οποία πέραν της αυτονόητης αξίας που έχει, μειώνει το κόστος στο ασφαλιστικό σύστημα από την μείωση της νοσηρότητας και συνεπώς την μείωση του κόστους περίθαλψης αφ’ ενός και αφ’ ετέρου αυξάνει το Α.Ε.Π. της χώρας από την απρόσκοπτη προσφορά εργασίας των υγιών πολιτών.
    Τέλος, πρέπει να αρχίσει να ωριμάζει η σκέψη για τη δημιουργία ηλεκτρονικής κάρτας υγείας σε όλους τους πολίτες από τη πρώτη μέρα που έρχονται στη ζωή, η οποία θα είναι η ηλεκτρονική ταυτότητα υγείας του καθενός, όπου θα καταγράφεται ότι αφορά την υγεία τους και την πορεία της, μια ενέργεια με τεράστια πρακτική αξία για την υγεία των πολιτών, αλλά και την ίδια τους τη ζωή.
    Όλα τα παραπάνω μέτρα έχουν πολύ μικρό κόστος και μπορούμε να εξετάσουμε την σχέση του παραγόμενου έργου με την οικονομική επιβάρυνση που δημιουργούν, συγκρίνοντας την απόδοση τους με εκείνη της υπάρχουσας κατάστασης, ώστε να καταλήξουμε σε ασφαλή συμπεράσματα για την καλύτερη και ωφελιμότερη πολιτική υγείας που πρέπει να ακολουθήσουμε στην χώρα μας.
    Στην Ελλάδα όμως, μέχρι σήμερα τουλάχιστον, αφ’ ενός μεν προτάσσουμε την ιδιοτέλειά μας χωρίς να έχουμε συνειδητοποιήσει ότι το κοινό συμφέρον είναι αυτό το οποίο ωφελεί την πατρίδα μας και κατά συνέπεια και εμάς τους ίδιους που ζούμε και εργαζόμαστε σε αυτήν τη χώρα και αφ’ ετέρου λατρεύουμε τους μύθους, δημιουργούμε μύθους, τους συντηρούμε και τους ανακυκλώνουμε.
    Έτσι λοιπόν και στο μέρος εκείνο που αφορά την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, έχουμε δημιουργήσει διάφορους μύθους, τους οποίους προωθούμε και αναμασάμε με κάθε ευκαιρία.
    Μύθος Νο 1: Η Π.Φ.Υ. δεν απαιτεί επένδυση μεγάλων κεφαλαίων και έτσι μπορούν να υπάρχουν περιορισμοί.
    Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας όμως δεν ασκεί μόνο ο κλινικός ιατρός, αλλά υπάρχει και ο εργαστηριακός τομέας που απαιτεί σημαντικά κεφάλαια. Ο φθηνότερος μεταχειρισμένος μαγνητικός τομογράφος κοστίζει 150 χιλ. ευρώ.
    Μύθος Νο 2: Οι κρατικές δομές που παρέχουν Π.Φ.Υ. είναι καλές και κοστίζουν λιγότερο στο κράτος και τα ασφαλιστικά ταμεία.
    Το ότι ο παραπάνω μύθος δεν ισχύει, προκύπτει από το γεγονός ότι όποιος μπορεί απευθύνεται πρώτα στον ιδιωτικό τομέα και πάει στο δημόσιο μόνο εξ’ ανάγκης.      Επιπλέον, στις δημόσιες υποδομές δεν έχει γίνει ποτέ σοβαρή αξιολόγηση ούτε ακριβής κοστολογικός έλεγχος και φυσικά δεν γνωρίζουμε την πραγματική επιβάρυνση στο κρατικό προϋπολογισμό. Όλες οι αντικειμενικές εκτιμήσεις όμως συνηγορούν πως ο δημόσιος τομέας κοστίζει πολλαπλάσια στον Έλληνα φορολογούμενο.
    Μύθος Νο 3: Το κράτος προστατεύει το δημόσιο συμφέρον και κατ’ επέκταση την δημόσια υγεία και γι’ αυτό θέτει περιορισμούς για να εμποδίσει τους άπληστους ιδιώτες να εκμεταλλεύονται τους πολίτες όταν χρειάζονται υπηρεσίες υγείας.
    Άλλη μια μεγάλη υποκρισία, η οποία αναπαράγεται για πολλά χρόνια και από πολλούς γιατί αυτό εξυπηρετεί πολλά και ποικιλώνυμα συμφέροντα, τα οποία σε αγαστή συνεργασία με το βαθύ κράτος και τους γραφειοκράτες, αντιστέκονται ακόμα και σήμερα στην απλοποίηση του θεσμικού πλαισίου που διέπει την λειτουργία των μονάδων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, προσπαθώντας να διατηρήσουν παλαιούς περιορισμούς ή να θεσπίσουν ακόμα και νέους.
    Χαρακτηριστικά παραδείγματα για τους παραπάνω μύθους είναι: α) ο περιορισμός στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των μονάδων που δραστηριοποιούνται στην Π.Φ.Υ., β) τα διάφορα «αντικειμενικά» κριτήρια στην αμφιλεγόμενη έκδοση άδειας σκοπιμότητας για μηχανήματα ιοντίζουσας και μη ακτινοβολίας, γ) ο περιορισμός της προϋπηρεσίας των δυο ετών στην ανάληψη υπευθυνότητας των νέων ιατρών σε μονάδες Π.Φ.Υ., δ) η ένταξη των μονάδων που παρέχουν υπηρεσίες Π.Φ.Υ. σε πολεοδομικούς κανονισμούς που αφορούν νοσοκομειακές μονάδες και πολλά άλλα, με τελευταίο παράδειγμα την προ ολίγων ημερών εγκύκλιο του αναρμόδιου Γεν. Γραμματέα του Υπ. Υγείας, η οποία επιβάλλει στον επιστημονικά υπεύθυνο ιατρό ενός εργαστηρίου, να είναι συνεχώς παρών καθ’ όλη την διάρκεια λειτουργίας του τμήματος, όταν τουλάχιστον το Υπ. Υγείας οφείλει να γνωρίζει ότι εκτός από τις ιατρικές εξετάσεις και πράξεις, εκτελούνται και άλλες παραϊατρικές εργασίες που διενεργούνται από μη ιατρικό προσωπικό.
    Όλοι αυτοί οι σκόπιμοι περιορισμοί που τίθενται μόνο στην έκδοση της άδειας λειτουργίας των μονάδων Π.Φ.Υ., πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή να εκλείψουν και στην χώρα μας και να ξεκινήσει χωρίς τεχνητά εμπόδια ο υγιής ανταγωνισμός μεταξύ των φορέων που δραστηριοποιούνται στο χώρο των υπηρεσιών υγείας, με τα αυτονόητα θετικά αποτελέσματα για τους πολίτες και την Πολιτεία.
    Κλείνοντας την ομιλία μου, εκτός από τις προτάσεις που ανέφερα στην αρχή για την οργάνωση της Π.Φ.Υ., θα τελειώσω με προτάσεις για τους κανόνες λειτουργίας των φορέων που δραστηριοποιούνται στην Π.Φ.Υ.:
    Α) Πλήρης και γνήσια απελευθέρωση της επιχειρηματικότητας και στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, χωρίς περιορισμούς και δεσμεύσεις.
    Β) Ισότιμη σχέση μεταξύ Δημοσίων και Ιδιωτικών παρόχων υγείας, με όρους και προϋποθέσεις που θα είναι ταυτόσημοι και στους δυο τομείς.
    Γ) Θέσπιση κριτηρίων ποιότητας για την αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας και συστηματικός έλεγχος για την εφαρμογή τους σε όλες τις μονάδες παροχής υπηρεσιών υγείας (Δημοσίων και Ιδιωτικών).
    Δ) Ξεκάθαροι και σταθεροί κανόνες συνεργασίας με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ., και συμβάσεις με όλους τους παρόχους υπηρεσιών Π.Φ.Υ. που το επιθυμούν και κατέχουν νόμιμη  άδεια λειτουργίας.
    Ε)  Καθιέρωση κατώτατης ασφαλιστικής τιμής με επιστημονική έγκυρη κοστολόγηση όλων των παρακλινικών εξετάσεων και ιατρικών πράξεων και απελευθέρωση των παρόχων από τον περιορισμό της επιπλέον χρέωσης του ασφαλισμένου.


    ΣΥΜΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ


    Το κράτος πρέπει να θέτει το πλαίσιο λειτουργίας των φορέων που δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών υγείας, Δημοσίων και Ιδιωτικών, απαιτώντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε χαμηλές τιμές.
    Το κράτος δεν πρέπει να ανταγωνίζεται τους ιδιώτες, αλλά να συμπληρώνει τον ιδιωτικό τομέα όπου η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν μπορεί να λειτουργήσει (παραμεθόριες περιοχές, ακριτικά νησιά, μικρά χωριά, κ.α.).
    Τέλος ένα σοβαρό και υπεύθυνο κράτος, πρέπει να ενθαρρύνει τους πολίτες στην διενέργεια προληπτικών ελέγχων, γιατί η έγκαιρη και σωστή διάγνωση εκτός από το ότι σώζει ανθρώπινες ζωές, εξοικονομεί κεφάλαια στο κράτος από μακροχρόνιες θεραπείες και από απώλεια χρόνου εργασίας.


    ΑΘΗΝΑ, 31 ΜΑΙΟΥ 2013


    Ομιλία του Προέδρου του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ στο ετήσιο Συνέδριο των FINANCIAL TIMES στο ξενοδοχείο INTERCONTIMENTAL.


    Επιστολή προς τη Δ/ντρια Οικονομικών Υπηρεσιών του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. 27 05 2013

    Αθήνα, 27/05/2013


    ΠΡΟΣ
    Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
    Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών


    Αγαπητή κα Περδίκη,

    Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση όσον αφορά στην πληρωμή των παρόχων για το μήνα Νοέμβριο 2012, μετά την απαράδεκτη καθυστέρηση της πίστωσης των χρημάτων στους παρόχους, τουλάχιστον για μία εβδομάδα, όχι όμως με δική σας ευθύνη.

    Είναι τραγικό και συνάμα εξοργιστικό, σ’ αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βρίσκεται η πατρίδα μας, να υπάρχουν δημόσιοι λειτουργοί, οι οποίοι είτε από αδιαφορία είτε από ανικανότητα είτε ακόμη χειρότερα από σκοπιμότητα, να μην επιτελούν ευσυνείδητα το έργο τους, με αποτέλεσμα να διακυβεύεται η εύρυθμη λειτουργία των μονάδων μας και η οικονομική υπόσταση εταιρειών και προσώπων, η οποία μπορεί να καταλήξει σε δυσάρεστες έως τραγικές καταστάσεις για πολλούς από τους παρόχους και κυρίως αυτούς που παρέχουν εργαστηριακές διαγνωστικές εξετάσεις.

    Ο Σύνδεσμός μας θα παρακολουθεί στενά όλες τις ενέργειες και διαδικασίες του Οργανισμού που αφορούν στη μεταξύ μας συνεργασία και θα παρεμβαίνει άμεσα όταν εκδηλώνονται τέτοιες απαράδεκτες συμπεριφορές.



    Με εκτίμηση

    Γεώργιος Βουγιούκας
    Ιατρός Ακτινολόγος
    Πρόεδρος ΠΑ.Σ.Ι.ΔΙ.Κ.


    Ανακοίνωση - Ενημέρωση 27 05 2013

    Αθήνα, 27/05/2013



    Ανακοίνωση – Ενημέρωση

     


    Μετά την παρέμβαση του Συνδέσμου σε πολλά επίπεδα, έχει ξεκινήσει η πίστωση των οφειλομένων μηνός Νοεμβρίου στους λογαριασμούς των παρόχων.
    Αναζητείστε τα χρήματα σας στους λογαριασμούς σας σήμερα και το αργότερο μέχρι αύριο το μεσημέρι. Σε περίπτωση μη καταβολής των οφειλομένων μέχρι και αύριο, ενημερώστε τη γραμματεία του Συνδέσμου.


    Ο Πρόεδρος                               Ο Γεν. Γραμματέας
    Γιώργος Βουγιούκας                       Ιωάννης Καραμηνάς

    Ιατρός Ακτινολόγος                                Βιοχημικός